wtorek, 20 grudnia 2011

Nothing else matters..

Aktualnie jestem trochę nie w nastroju, ale jednak postanowiłam coś napisać, by zająć myśli.
Zerwałam dziś z chłopakiem i przykro mi z tego powodu. Jednak z drugiej strony jest mi lżej na sercu..
Napisał mi, że chce się jeszcze ze mną raz spotkać i zastanawiam się w jakim celu.. Ale ok. Pójdę. ;)

Zmieniając temat, za dwa tygodnie SYLWESTER!
Jakieś plany? Moje niestety w rozsypce.
Ale sukienkę już kupiłam. ;)
Postanowiłam wygrzebać wam moim zdaniem ładne sukienki na sylwestra.

Bershka 159 PLN

Tally Weijl 134 PLN


 Bershka 99,90 PLN

Tally Weijl 115 PLN

TopShop 400 PLN


 Bershka 159 PLN

Tally Weijl 134 PLN


 Bershka 189 PLN

Tally Weijl 115 PLN


 Bershka 189 PLN

Tally Weijl 115 PLN


 Bershka 189 PLN

TopShop 427 PLN


Zara 199 PLN


 Bershka 189 PLN

Zara 359 PLN

Mohito cena nieznana
TopShop 347 PLN


Zara 199 PLN

TopShop 213 PLN

TopShop 208 PLN


Dobra, myślę, że na razie starczy. ;) 
Starałam się nie przekroczyć ceny 400 zł, a znalazłam tyle ślicznych droższych sukienek.. ; p
Oczywiście przy niektórych podanych cenach mogłam się pomylić, bo przeliczałam z euro lub funtów. 
A mojej sukienki niestety wam nie pokażę, bo w internecie jej znaleźć nie mogłam.
Może dodam kiedyś zdjęcie jak leży na mnie. ;)

Let's go shopping!

5 komentarzy:

  1. Moje plany na sylwestra do póki co działają ,ale pewnie się rozsypią jak to zwykle bywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2, za tą 5 w życiu bym tyle kasy nie dała! Poza tym nie podoba mi się:P
    6, 7♥
    8 - jak dla mnie za bardzo krótka,
    10 - taka w miarę,
    11 i 12- ładniutkie,
    15♥:)
    21 - trochę żałobna, ale piękna, bo taka klasyczna, ale ma coś w sobie intrygującego, a przy tym jest seksowna moim zdaniem♥:)
    Przykro mi z powodu Twojej obecnej sytuacji uczuciowej. Dobrze, że się z Nim spotkasz.:) Nie można zrywając ze sobą tak po prostu odwrócić się na pięcie i jak małe dzieci zabrać z piaskownicy swoje zabawki i odejść. Powinno się choć trochę utrzymywać ten kontakt. Coś się kończy, coś się zaczyna, pamiętaj o tym!;) Take care!

    P.s. Dzięki za komentarz i komplement odnośnie piosenki:) Chyba nie tylko Tobie tak wychodzi ze skutkiem odwrotnym;) Fajnie się jest wychillout'ować!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne sukienki. ; )Fajny blog.

    Obserwuję i zapraszam do mnie. ; )

    http://pasiastespodniewkrate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie, udała się i to bardzo, ale o tym wkrótce możesz przeczytać w nowej nitce jak się ukaże, zapraszam!;);*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi z powodu chłopaka :[
    Sukienki są bardzo ładne, wszystkie mi się podobają :)
    Życzę Ci Wesołych Świąt, dużo szczęścia i radości :*

    OdpowiedzUsuń