sobota, 17 grudnia 2011

Black & White.

Nie było mnie tu trochę. Miałam małe.. no nie, może jednak duże problemy rodzinne i psychiczne. 
Ale nie będę się tu rozżalać. Nie tym razem ;)

...

Jak prawdopodobnie jeszcze nie wiecie jestem jasną tlenioną blondynką.
Uwielbiam ten kolor i marzę by wyglądać jak Taylor Momsen. <3
Ale moje włosy są strasznie zniszczone, krótkie i nie rosną, przez co muszę doczepiać.
Pomyślałam o zmianie na czekoladowy brąz, żeby trochę je wzmocnić.
Ciężko mi trochę rozstać się z obecnymi ale w ciemnych też mi podobno ładnie.
Dobra nie mam dziś weny więc piszę bzdety.
Chciałam tylko powrzucać obrazki jasne vs. ciemne.

btw. rude też ładne. ;)
dorzucam jeszcze piosenkę Florence. ;)

8 komentarzy:

  1. Wiesz co.. Radziłabym Ci nie doczepiać włosów, bo jeszcze bardziej Ci to osłabi. Zdjęcia - rewelka!

    P.s. Dzięki wielkie;) Jak się dobrze pójdzie i się tam dostanę, to dam znać na moim blogu na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Florence + The Machine ♥ :)
    Polecam Ci tę: http://www.youtube.com/watch?v=HGH-4jQZRcc&feature=channel_video_title

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze pójdzie*

    No ale wiesz, każda ingerencja we włosy i tak je osłabia. :P Ja tylko radzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko jak gdzieś słyszę Jej głos nie znając danej nowej piosenki, to od razu wiem, że to Ona:) Tak mi zapadł w pamięci Jej niebanalny i taki nieziemski głos;D Prawdziwa z Niej perełka wśród artystów tego pokolenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście nikt z moich znajomych nie ma takich włosów, więc mogę sobie pozwolić :D zawsze taki miałam, więc nie można powiedzieć, że skopiowałam :P

    dzięki za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ciemne, prawie czarne i mówią mi że są b.ładne, ale ja chciałabym mieć rude, choćby na jeden dzień, a potem znów moje, bo je kooocham ;P

    florence+the machine lubisz? ja kocham ;P



    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zdecydowanie wygrywa ciemny ^^
    Piosenka jest naprawdę genialna, uwielbiam tą artystkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W wyglądzie czasem przydaje się jakieś szaleństwo,odmiana ,wszystkiego trzeba spróbować :>

    OdpowiedzUsuń