sobota, 10 grudnia 2011

Miłości nie ma dziś..

Co to wgl jest miłość? I od czego zależy czy ona się pojawi czy nie?
Nie pojmuję tego.
Dlaczego kiedy ktoś się stara to nas to nie rusza?
Dlaczego kiedy ktoś nas olewa to kochamy go do bólu?
Głupia psychika ludzka.
Tak się składa, że mam chłopaka od prawie 2 miesięcy..
Problem w tym, że go nie kocham mimo, iż jest najlepszym chłopakiem jakiego w życiu miałam.
Traktuje mnie dokładnie tak jak każda dziewczyna chciałaby być traktowana.
A ja po prostu nic do niego nie czuję..
Dlaczego? Boże, dlaczego?
Ostatnio już mu o tym powiedziałam, ale póki co nie zerwaliśmy.
Boję się, że jak zerwiemy to zacznę za nim tęsknić. I że gdy zacznie mnie olewać to mi zacznie zależeć.
P O M O C Y. :C


+ ulubiona nuta mojej przyjaciółki :


5 komentarzy:

  1. Też tego się boje... Masz świetny blog i świetnie piszesz zajrzyj na mojego w wolnej chwili;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zielonego pojęcia, co mogłabym Ci poradzić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę... masz trudną sytuację. Wiesz.. pierwszy raz jestem u Ciebie, ale obserwuję.;) Prześpię się z Twoim postem i pomyślę nad tym, może zdołam Ci coś doradzić. Odezwę się jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny przypadek.. Wierze, że będziesz na tyle wspaniałomyślna, że w końcu podejmiesz słuszną decyzję i, że zdasz sobie sprawę i równocześnie odpowiesz sobie na pytanie "czego tak naprawdę chcesz?". Porozmawiaj z nim jeszcze raz. Może poproś go o więcej czasu dla Was, najlepiej jakiś wypad zróbcie na cały dzień. Może taki wyjazd coś Ci uświadomi, może na nowo się poznacie.. Pomyśl o tym, jeśli oczywiście masz taką możliwość. Warto spróbować, co szkoda by było zmarnować coś co prawdopodobnie z boku wygląda na prawdziwą miłość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam że się wtrącę ale żyj, śmiej się , płacz, żałuj, kochaj, tęsknij, i pożądaj abyś miała po co żyć, z czego się śmiać, za czym płakać, czego żałować, byś była kochana, miała za czym tęsknić i była pożądana.

    A.

    OdpowiedzUsuń