wtorek, 6 grudnia 2011

Mikouajkove love

Tak więc nastał 6 grudnia. Pewnie wszyscy teraz smacznie śpicie z błogą myślą, że po otwarciu oczu zobaczycie pyszne smakołyki obok łóżka. Ja znów nie śpię. Chyba powinnam zmienić tryb życia. Noc - czas rozmyśleń. Jak tak myślę i myślę, to aktualnie zadaję sobie jedno pytanie. Gdzie jest ten cudny śnieg ze zdjęcia obok? Fakt faktem, nie przepadam za zimą. Ale jeśli już muszę znosić zimno to śnieg byłby miłym urozmaiceniem. Święta bez śniegu to jednak niekompletny zestaw.


 A właśnie! Coraz bliżej święta! Czas pomyśleć o prezentach. W sumie przydałaby mi się wasza pomoc. Zawsze mam dylemat co takiego mogę sprawić rodzince. Jakieś propozycje? ;)
Wiem, że to powinno się odnosić indywidualnie do każdej osoby, ale może akurat ktoś z was trafi w samo sedno.

Dla podkręcenia nastroju, nawrzucam wam jeszcze trochę fotek. ;)








Na koniec wklejam wam świetną nutę.
Nie związaną ze świętami, żeby nie przesłodzić :D
Lubicie dubstep?


Słodkich snów kochani ;*

4 komentarze:

  1. Mi też brakuje śniegu, mógłby już spaść :(
    Zdjęcia mi się bardzo podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm, ale świątecznie się zrobiło, no właśnie gdzie ten piękny śnieg, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku!! Jak ja kocham Święta Bożonarodzeniowe!<3:)
    Ale super nastrój zrobił Twój post.^^ Tylko jeszcze śnieg powinien porządnie sypnąć!

    P.s. Dzięki wielkie, ale nie skorzystam z Twojego rozkazu;D Ale polecam Ci na zregenerowanie włosów kurację. Skrzyp jest podobno super, w pełni ziołowy i to najważniejsze:) Witaminy a i e są też ważne i można je łykać albo zadbać żeby dużo w diecie ich było;) No i oczywiście zalecam ograniczenie używania wszelkich prostownic/lokówek, suszarek i przeróżnych produktów do włosów! Ja osobiście nie używam tego typu rzeczy, bardzo rzadko używam suszarki, tylko w wyjątkowych sytuacjach. ;) Warto zadbać o włosy, bo to też jest nasza "wizytówka" wizualna:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń