poniedziałek, 10 września 2012

Want me back?

Ah zaniedbałam bloga. Ah bardzo.
Jednak coś mnie podkusiło żeby tu wrócić.
Tak wiele rzeczy się zmieniło.. zmienia się każdego dnia.
Właśnie siedzę w kuchni przy starym PC i męczę się by trafiać w klawisze.
Moje palce nie są przyzwyczajone do tych przycisków jeszcze.
Myślę, że tęsknią za klawiaturą mojego laptopa, który po raz milionowy został mi odebrany przez mą zacną rodzicielkę. Ah życie. Nie rozpiszę się na ten temat, już nie dziś.
Nie wiem właściwie co bym chciała dziś wam przekazać..
Może po prostu tęskniłam za takim anonimowym klikaniem.
A może to dlatego że mi jakoś tak na duszy źle.
Czasem przytłacza mnie wszystko wokół.
Czesem mam "tak baaaaardzo wyjebane".
Każdego dnia czuję się inaczej.
Może nawet nie jak ta sama osoba.
Tak na prawdę co dzień jestem inna..
Tylko może z zewnątrz to nie jest aż tak zauważalne.
Nie chcę już smęcić dzisiaj.
Dobrej nocy. :)


2 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze juz niedlugo nastroj sie poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiany są dobre, pokazują co było źle a co dobrze.
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń