piątek, 16 marca 2012

Do It Myself?




Cześć kochani. ;) 
Wieeeeem, że zaniedbuję bloga. Problemy techniczne. Dziś chciałam wam powiedzieć, że chyba zacznę  przerabianie ubrań. Głównie spodenek. 
Lubię bawić się w takie rzeczy. Jak tylko wystawię coś na allegro, podam link ;)
Wklejam parę inspirujących mnie fotek.


A tak prywatnie w moim życiu panuje monotonia.
Wciąż próbuję przełamać tę rutynę, ale nic mi się nie  udaje. Wszystkie plany idą w pizdu.
Już nawet czuję, że wakacje będą do dupy.
Gdzie mój optymizm ?? Daaaamn.


Jutro idę na imprezę to się odstresuję.
Mam nadzieję, że chociaż wy w pełni korzystacie z nadchodzącej wiosny. ;) Już w środę pierwszy dzień a zarazem dzień wagarowicza. Plany? ;)


3 komentarze:

  1. Nie, gdzieś znalezione na necie, ale będę próbowała ten makijaż na swój sposób wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki. Widze masz ten sam problem co ja -.-' przeczuwam to samo na moje wakacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te spodenki są po prostu boskie... *-*

    OdpowiedzUsuń