czwartek, 19 stycznia 2012

Skins :3

Wzięłam się za oglądanie amerykańskiej wersji Skins. Obejrzałam kiedyś pierwszy odcinek i zdecydowanie mnie zniechęcił. Wszystko zerżnięte było od brytyjczyków tylko w gorszym wykonaniu. Jednak z ciekawości i nadmiaru wolnego czasu postanowiłam dać im drugą szansę. Muszę przyznać, że w sumie warto było. Kolejne odcinki oparte są oczywiście na naszej europejskiej fabule, ale niektóre elementy się zmieniają przez co nie miałam wrażenia, że to marne deja vu. Jeśli chodzi o aktorów to według mnie zdecydowanie lepiej w swoich rolach sprawdzili się brytyjczycy i ostatecznie Skins UK rozjebali system. Polecam sprawdzić obie wersje i porównać. A obejrzeć możecie ich np. tutaj : http://www.twoje-seriale.tv/

5 komentarzy:

  1. Chyba sobie obejrze jakis odcinek ;) pewnie sie wkrece ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie ogladalam tego serialu.. może obejrze kiedyś kilka odcinków i zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tego nie oglądałam . Nawet nie mam czasu narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś oglądałam ale teraz niestety trzeba było zrezygnować z czegoś przez brak czasu ;/
    jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń